Bi gelemperî ev agahdarî destûrê dide Bi gelemperî, ev agahdarî dihêle hûn diyar bikin ka dem û dravê ku ji bo bidestxistina bikarhêneran li ser kanalek taybetî (wek medyaya civakî) hatine razandin, drav dide an na. Analîzkirina çavkaniyên seyrûseferê di ga de jî rêyek e ku hûn diyar bikin ka kîjan kanal û çalakî herî zêde sûd werdigirin, da ku hûn budceya kirrûbirra xwe bi bandortir bikar bînin - bi kurtasî: dravên xwe beralî bikin cihê ku ew ê encamên çêtirîn derxînin. Kontrolkirina daneyên trafîkê di ga de Kontrolkirina daneyên trafîkê li ga jî dikare ji bo xweşbînkirina ezmûna bikarhêner agahdarî peyda bike.
Naskirina tercîh û tevgerên wan dê bihêle ku hûn hewcedariyên wan fam bikin û bi vî rengî malperê bi wergir re adapt bikin. Ev, di encamê de, bi girîngî rêjeyên veguheztinê û ragirtinê çêtir dike. Ma hûn dixwazin seyrûsefera malpera xwe bikişînin? Bi me re têkilî daynin û beşdarî tîm Lîsteya E-nameyên Pîşesaziyê ê seo û naverokê ya lîstikê bibin ga çavkaniyên trafîkê çi ne? Çavkaniyên seyrûseferê ew çavkaniyên ku ji wan bikarhêner beriya ku bikevin ser malper an sepana we hatine. Ev dikare bibe lêgerîna google Ev dikare bibe encamên lêgerîna google, girêdanên medya civakî, kirrûbirra e-nameyê, referansên rasterast an kanalên din.
Analîtîkên Google ji bo destnîşankirina çavkaniyên trafîkê rê û mekanîzmayên cihêreng bikar tîne, wek: tagên url; cookies; tayînkirina otomatîkî ya her serdanê li ser çavkanî û navgînê li ser bingeha daneyên ku ji hêla gerokê ve hatî veguheztin. Ji ber vê yekê, raporên di ga de çavkaniyên trafîkê bi tam hatine vegotin. Digel vê yekê, wekî xwedan malperê, hûn dikarin ga xwe mîheng bikin da ku seyrûseferê baştir bişopînin û rapor bikin, e. Bi afirandina tagên utm yên xwerû G. Ji bo her kampanya/girêdanê tagên utm yên xwerû çêdikin. Bi spasiya vê yekê, hûn ê çavkaniyên seyrûseferê û bandora çalakiyên kirrûbirra kesane bi rast bişopînin.
|